Zwroty i Reklamacje

Zwroty i reklamacje

Na odstąpienie od umowy klient ma 14 dni od momentu otrzymania towaru (można to zrobić poprzez e-mail), potem kolejne 14 dni na odesłanie go. 

Produkty z Wyprzedaży i z własnym napisem- nie podlegają zwrotom.

Jeżeli otrzymana koszulka się spodobała ale nie pasuję rozmiar lub kolor, można zwrócić następujący produkt na nowy.

Jak dokonać zwrotu?

  • Zwracany towar musi być nowy, nie może posiadać znaków użytkowania
  • Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy POBIERZ
  • Wyślij paczkę razem z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres: 
    koszulka-w-kubek.pl
    ul. Legionów 10
    44-196 Knurów
  • Po otrzymaniu paczki z towarem możliwie jak najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie do 14 dni roboczych, zazwyczaj są to 1-3 dni robocze).
  • Pamiętaj! Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.

Jak zgłosić reklamację?

Jeśli otrzymałeś towar z którąkolwiek z niżej wymienionych wad zgłoś reklamację:

  • błąd nadruku (jest inny wzór niż zamawiałeś)
  • uszkodzony (jest poplamiony, z dziurą, pobity – dotyczy kubka)
  • zły rozmiar (zamawiałeś M a dostałeś XL)
  • pomylony towar (zamawiałeś bluzę, dostałeś koszulkę)

Staramy się ze wszystkich sił, aby do tego typu sytuacji nie dochodziło, ale jesteśmy tylko ludźmi i czasem coś przegapimy.

  • Wypełnij ten formularz reklamacji POBIERZ
  • Wyślij paczkę razem z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres:
  • koszulka-w-kubek.pl
    ul. Legionów 10
    44-196 Knurów
  • Po otrzymaniu paczki reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu do 14 dni (zazwyczaj są to 1-3 dni robocze), o jej wyniku zostaniesz powiadomiony e-mailem

Żeby wszystko było jasne, opiszemy kto ponosi koszty związane z reklamacją:

  • reklamacja rozpatrzona pozytywnie – zwracamy koszty wysyłki towaru reklamowanego oraz wysyłamy na swój koszt nowy towar
  • reklamacja odrzucona – Kupujący nie dostaje zwrotu za wysyłkę reklamowanego towaru oraz jest zobowiązany poinformować nas co mamy zrobić z towarem,

Jeżeli nie jesteś pewien czy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wyślij nam e-maila ze zdjęciem wady na adres kontakt@koszulka-w-kubek.pl, odezwiemy się do Ciebie i damy znać co dalej.