Zwroty i Reklamacje
Zwroty i reklamacje
Na odstąpienie od umowy klient ma 14 dni od momentu otrzymania towaru (można to zrobić poprzez e-mail), potem kolejne 14 dni na odesłanie go.
Produkty z Wyprzedaży i z własnym napisem- nie podlegają zwrotom.
Jeżeli otrzymana koszulka się spodobała ale nie pasuję rozmiar lub kolor, można zwrócić następujący produkt na nowy.
Jak dokonać zwrotu?
- Zwracany towar musi być nowy, nie może posiadać znaków użytkowania
- Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy POBIERZ
- Wyślij paczkę razem z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres:
koszulka-w-kubek.pl
ul. Legionów 10
44-196 Knurów - Po otrzymaniu paczki z towarem możliwie jak najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie do 14 dni roboczych, zazwyczaj są to 1-3 dni robocze).
- Pamiętaj! Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
Jak zgłosić reklamację?
Jeśli otrzymałeś towar z którąkolwiek z niżej wymienionych wad zgłoś reklamację:
- błąd nadruku (jest inny wzór niż zamawiałeś)
- uszkodzony (jest poplamiony, z dziurą, pobity – dotyczy kubka)
- zły rozmiar (zamawiałeś M a dostałeś XL)
- pomylony towar (zamawiałeś bluzę, dostałeś koszulkę)
Staramy się ze wszystkich sił, aby do tego typu sytuacji nie dochodziło, ale jesteśmy tylko ludźmi i czasem coś przegapimy.
- Wypełnij ten formularz reklamacji POBIERZ
- Wyślij paczkę razem z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres:
- koszulka-w-kubek.pl
ul. Legionów 10
44-196 Knurów - Po otrzymaniu paczki reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu do 14 dni (zazwyczaj są to 1-3 dni robocze), o jej wyniku zostaniesz powiadomiony e-mailem
Żeby wszystko było jasne, opiszemy kto ponosi koszty związane z reklamacją:
- reklamacja rozpatrzona pozytywnie – zwracamy koszty wysyłki towaru reklamowanego oraz wysyłamy na swój koszt nowy towar
- reklamacja odrzucona – Kupujący nie dostaje zwrotu za wysyłkę reklamowanego towaru oraz jest zobowiązany poinformować nas co mamy zrobić z towarem,
Jeżeli nie jesteś pewien czy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wyślij nam e-maila ze zdjęciem wady na adres kontakt@koszulka-w-kubek.pl, odezwiemy się do Ciebie i damy znać co dalej.