REGULAMIN
ZAMÓWIENIE
§1. Prosimy o rozważne zakupy, ponieważ nie odwołujemy ofert. Kliknięcie opcji KUPUJĘ I PŁACĘ potwierdza że, zapoznałeś i zgadzasz się z zasadami poniższego regulaminu.
§2. Nie posiadamy gotowych koszulek z nadrukiem. Wszystkie koszulki z nadrukami w naszym sklepie są wykonywane na indywidualne zamówienie klienta.
§3. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po otrzymaniu od kupującego wiadomości, zawierającej wszystkie niezbędne dane dotyczące zakupionego przedmiotu, tj.: wzór/symbol nadruku, typ (męska, damska, dziecięca) oraz potwierdzenie rozmiaru ze sklepu, jeśli taki jest do wyboru.
WYSYŁKA
§4. Paczki wysyłamy w ciągu 1-7 dni roboczych (poniedziałek – piątek) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz świąt, licząc od daty zaksięgowania całej płatności (kwotę jaka wynika z zakupu towaru + koszty wysyłki) na naszym rachunku bankowym
§4.2. Nie wysyłamy paczek za pobraniem.
§4.3. Przesyłki wysyłamy na adres podany w formularzu dostawy. Jeśli chcą Państwo otrzymać przesyłkę na inny adres, prosimy o uwzględnienie tego przy wypełnianiu formularza opcji dostawy, wybierając opcję WYSŁAĆ NA INNY ADRES,
§4.4. Zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia wysyłki w przypadkach niezależnych od nas lub losowych zdarzeń. Wówczas poinformujemy Państwa mailem lub telefonicznie o możliwym opóźnieniu.
§4.5. Za opóźnienia ze strony Poczty Polskiej oraz Firmy Kurierskiej nie odpowiadamy – reklamację należy kierować bezpośrednio do nich.
KOSZTY WYSYŁKI
§5. Koszty wysyłki podane są na dole strony w linkach pod nazwą Dostawa.
§5.2. Na koszty wysyłki składają się: koszt opakowania, usługa pakowania, koszt za wysłanie przesyłki podany przez przewoźnika oraz podatek VAT.
KONTAKT
§6. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00. W tych godzinach odbieramy telefony i jesteśmy do Państwa dyspozycji. Poza wyznaczonymi godzinami prosimy wyłącznie o kontakt mailowy. Jeżeli nie odbieramy telefonów bardzo prosimy o kontakt mailowy. Odpowiemy na zadane pytania, tak szybko, jak to tylko możliwe.
§7. Numer Państwa telefonu podany jako kontaktowy musi być aktualny, aby możliwy był kontakt z kurierem oraz z nami (dzwonimy tylko w razie potrzeby, np. w celu ustalenia szczegółów zamówienia, jeśli mamy jakieś wątpliwości co do jednoznaczności treści).
§7.2. W kontakcie z nami prosimy koniecznie podać nr zamówienia. Brak takiej informacji może spowodować, że Państwa wiadomość nie zostanie w ogóle zauważona i przeczytana oraz może opóźnić to realizację zamówienia.
§7.3. Adres mailowy, spod którego wysyłana jest do nas jakakolwiek korespondencja powinien być zgodny z podanym w zamówieniu lub w koncie na naszej stronie. W przeciwnym przypadku istnieje duże prawdopodobieństwo, że Państwa wiadomość nie zostanie zauważona i przeczytana.
PŁATNOŚCI
§8. W przelewach bankowych konieczne jest podanie numeru zamówienia – brak tych informacji w tytule przelewu wydłuży czas realizacji lub w ogóle ją uniemożliwi.
§8.1. Do umieszczania szczegółów zamówienia służy FOMULARZ OPCJI DOSTAWY, okno „Uwagi do zamówienia (opcjonalne)”. Jeśli przeoczysz przy wypełnianiu w/w formularza Uwagi do zamówienia, prosimy o wysłanie dodatkowo e-maila, podpisanego nr zamówienia zawierającego wszystkie potrzebne do realizacji dane, wymienione w §2.
REKLAMACJE I ZWROTY
§10. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U.00.22.271) kupujący może dokonać reklamacji zakupionego towaru posiadającego ukryte wady w ciągu 10 dni od daty otrzymania produktu. (UWAGA!!! Źle dobrany rozmiar nie stanowi podstawy do reklamacji ! Prosimy przed zakupem zapoznać się z wymiarami przedmiotów, które znajdują na aukcji).
§11. Jeśli uważasz, że produkt otrzymany przez Ciebie odbiega od opisu aukcji napisz do nas. Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, podamy Ci adres do wysyłki zwracanego produktu, lub jeśli wynika to z naszej winy wyślemy nowy pełnowartościowy produkt.
§12. Towar można zwrócić do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Produkt nie może posiadać śladów użytkowania, zabrudzenia, uszkodzenia, powinien zawierać oryginalne metki itp. oraz określona musi być przyczyna zwrotu.
§12.2. Jeżeli przedmiotem aukcji jest koszulka wykonywana na indywidualne zamówienie (patrz §12.3.), w myśl ustawy o sprzedaży internetowej (Dziennik Ustaw Nr 22, Art 10 paragraf 3. Ustawa z 2 marca 2000 r.) nie podlega ona zwrotowi.
§12.3. Towarem na indywidualne zamówienie jest koszulka ze sklepu, w której istnieje możliwość wyboru wzoru nadruku i rozmiaru koszulki.
§12.4. Zwrot pieniędzy za zakupiony towar następuje do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. §12.5. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki.
§12.6. Nie odbieramy zwrotów wysłanych do nas jako przesyłki pobraniowe.
§13. Towar można wymienić do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Produkt nie może posiadać śladów użytkowania, zabrudzenia, uszkodzenia oraz powinien zawierać wszystkie metki.
§13.2. Jeżeli przedmiotem aukcji jest koszulka wykonywana na indywidualne zamówienie (patrz §12.3.), w myśl ustawy o sprzedaży internetowej (Dziennik Ustaw Nr 22, Art 10 paragraf 3. Ustawa z 2 marca 2000 r.) nie podlega ona wymianie.
§13.3. Wymiana rozpatrywana jest po dostarczeniu razem z towarem czytelnie wypełnionego dokumentu określającego przyczynę wymiany.
§13.4. Ponowna wysyłka towaru następuje do 7 dni roboczych od dnia potwierdzenia otrzymania przesyłki.
§13.5. Jeśli wymiana jest na wyraźną prośbę Kupującego (nie dotyczy koszulek wykonywanych na indywidualne zamówienie (patrz §12.3.), jest on zobowiązany do pokrycia kosztów ponownej wysyłki. Wymieniony towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu wpłaty za przesyłkę na naszym rachunku bankowym.
§13.6. Jeśli wymiana wynika z naszej winy koszt ponownej wysyłki pokrywa nasza firma.
NIEODEBRANIE PRZESYŁKI Z WINY KUPUJĄCEGO
§14. Jeśli Kupujący podał zły adres dostawy i przesyłka wróci do sprzedającego, Kupujący zobowiązuje się do opłacenia kosztów przesyłki tam i z powrotem w terminie nieprzekraczającym 5 dni roboczych od daty zwrotu przesyłki do sprzedającego.
§14.2. Ponowna wysyłka możliwa jest po uiszczeniu wszystkich zaległych kosztów oraz kosztów ponownej wysyłki.
§14.3. W przypadku nieodebrania paczki kupujący zobowiązuje się do zwrotu kosztów przesyłki tam i z powrotem na podany numer konta.
NIEDOSTARCZENIE PRZESYŁKI Z WINY SPRZEDAJĄCEGO
§15. Jeśli sprzedający nie dostarczy przesyłki ze swojej winy (np. zły adres dostawy) zobowiązuje się do wysłania jej ponownie na swój koszt.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§16. Zwrot lub wymiana towaru nie dotyczy zamówień wykonanych pod indywidualne zamówienie zgodnych z umową.
§24. Kupując przedmioty na naszych aukcjach klient wyraża zgodę na przesłanie faktury w formie elektronicznej.
KONTAKT:
E-MAIL: kontakt@koszulka-w-kubek.pl
TELEFON: 518955674